Przejdź do treści głównej

Jak Polacy postrzegają organizacje? Raport Stowarzyszenia Klon/Jawor o wizerunku NGO

autor(ka): Marta Gumkowska, Stowarzyszenie Klon/Jawor
2015-11-05, 17:14
archiwalne
„Wizerunek organizacji pozarządowych” 2015
Czy Polacy ufają stowarzyszeniom i fundacjom? Co myślą o ich efektywności, innowacyjności i uczciwości? Jaka część z nich w ogóle ma jakieś skojarzenia z hasłem "organizacje pozarządowe"?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie Stowarzyszenia Klon/Jawor pt. Wizerunek organizacji pozarządowych.

Opinie, wyobrażenia czy emocje, jakie budzą w Polakach organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na to, czy będą oni gotowi wziąć udział w działaniach trzeciego sektora, a przede wszystkim, czy zechcą wspierać stowarzyszenia i fundacje swoim zaangażowaniem lub pieniędzmi. Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania, które - mamy nadzieje - będą ciekawą lekturą dla wszystkich, którzy zastanawiają się dlaczego tylko co piąty Polak bywa wolontariuszem. Liczymy też na to, że dla organizacji publikowany raport będzie inspiracją w myśleniu o tym, jak dotrzeć do szerszych grup odbiorców z informacją na temat działań organizacji i zachęcić do jej wsparcia.

Zapraszamy do lektury >>> pełnego raportu, a także do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z przeprowadzonych badań >>> najważniejsze fakty.

Badanie „Wizerunek organizacji pozarządowych” jest częścią projektu „Wiedza — Badania — Rozwój III Sektora” finansowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.

Więcej o wynikach badań III sektora >>


LOGO

Informacja własna portalu ngo.pl

Źródło: informacja własna
Organizator:

Stowarzyszenie Klon/Jawor

Adres:

Szpitalna 5 lok. 5, 00-031 Warszawa, woj. mazowieckie

Tel.:

22 828 91 28

Faks:

22 828 91 29

Www:

http://www.klon.org.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 2 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • PR, promocja, wizerunek
  • z badań III sektora