Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl

Jak Polacy postrzegają organizacje? Raport Stowarzyszenia Klon/Jawor o wizerunku NGO

13 listopada 2015

Czy Polacy ufają stowarzyszeniom i fundacjom? Co myślą o ich efektywności, innowacyjności i uczciwości? Jaka część z nich w ogóle ma jakieś skojarzenia z hasłem "organizacje pozarządowe"?

Reklama

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie Stowarzyszenia Klon/Jawor pt. Wizerunek organizacji pozarządowych.

Opinie, wyobrażenia czy emocje, jakie budzą w Polakach organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na to, czy będą oni gotowi wziąć udział w działaniach trzeciego sektora, a przede wszystkim, czy zechcą wspierać stowarzyszenia i fundacje swoim zaangażowaniem lub pieniędzmi. Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania, które - mamy nadzieje - będą ciekawą lekturą dla wszystkich, którzy zastanawiają się dlaczego tylko co piąty Polak bywa wolontariuszem. Liczymy też na to, że dla organizacji publikowany raport będzie inspiracją w myśleniu o tym, jak dotrzeć do szerszych grup odbiorców z informacją na temat działań organizacji i zachęcić do jej wsparcia.

Zapraszamy do lektury >>> pełnego raportu, a także do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z przeprowadzonych badań >>> najważniejsze fakty.

Badanie „Wizerunek organizacji pozarządowych” jest częścią projektu „Wiedza — Badania — Rozwój III Sektora” finansowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.

Więcej o wynikach badań III sektora >>

Źródło: informacja własna