Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >
Jak Polacy postrzegają organizacje? Wizerunek NGO. Raport z badań 2015
Czy Polacy ufają stowarzyszeniom i fundacjom? Co myślą o ich efektywności, innowacyjności i uczciwości? Jaka część z nich w ogóle ma jakieś skojarzenia z hasłem "organizacje pozarządowe"?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie Stowarzyszenia Klon/Jawor pt. Wizerunek organizacji pozarządowych.
Opinie, wyobrażenia czy emocje, jakie budzą w Polakach organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na to, czy będą oni gotowi wziąć udział w działaniach trzeciego sektora, a przede wszystkim, czy zechcą wspierać stowarzyszenia i fundacje swoim zaangażowaniem lub pieniędzmi. Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania, które - mamy nadzieje - będą ciekawą lekturą dla wszystkich, którzy zastanawiają się dlaczego tylko co piąty Polak bywa wolontariuszem. Liczymy też na to, że dla organizacji publikowany raport będzie inspiracją w myśleniu o tym, jak dotrzeć do szerszych grup odbiorców z informacją na temat działań organizacji i zachęcić do jej wsparcia.
Autorem badania i raportu jest Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Badanie „Wizerunek organizacji pozarządowych” jest częścią projektu „Wiedza — Badania — Rozwój III Sektora” finansowanego ze środków Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.